Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Brownheaded Barbet = Megalaima zeylanica = 27 cm. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Flott foto av denne utlendingen, og imponerende skarpt med så lang avstand mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Her må jeg si meg enig med Torhild. Jeg ser glimtet i øyet på mitt ringe utstyr. Dette blir jo 800mm tilsvarende fullformat. I min tid som fuglefotograf ble det en del slike motiv håndholdt i riktig miljø langt fra foringsplasser, men ikke så eksotisk. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Synes Brownheaded Barte'en ser litt pjuskete ut, eller kanskje det er slik den skal være. Ikke noe å si på skarpheten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Litt vanlig bildet til å være deg Roar. Men flott bilde av utlendingen . Bare ramme som viser hvem fotografen er . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg