comtec Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 HeiHar et problem med min trådløse router, kan noen hjelpe??Problemet er at internet slutter å fungere etter en tid.Jeg har to trådløse nett ett som heter nordsinni 1153 ( asus ac3200) og et som hetter nordsinni TV ( zyxcel)etter noen timer så har jeg ikke forbindelse til nettet med Asus routeren , men det er ikke noe problem med zyxcelen.( via trådløst)Hva kan jeg gjøre??Si fra vis dere trenger mere info. Lenke til kommentar
comtec Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Hva abb har du? telenor Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har du satt opp asusen som aksesspunkt? Trenger du to trådløsenett? Lenke til kommentar
comtec Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Har du satt opp asusen som aksesspunkt? Trenger du to trådløsenett? hei Asusen setter har jeg satt opp som akssespunkt ja. Nei trenger ikke to nett, men vil gjærne bruke trådløst fra asusen. Lenke til kommentar
comtec Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Har du satt opp asusen som aksesspunkt? Trenger du to trådløsenett? Nå har jeg endret fra router mode til akssespunkt mode på zyxcel modemet og da virker det til å være mere stabilt. er dette tilfeldig eller har den noen betydning?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Du kan prøve og sette zyxelen i bridge, da vil den kun fungere som ett modem, regner med du har ADSL eller VDSL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Nå har jeg endret fra router mode til akssespunkt mode på zyxcel modemet og da virker det til å være mere stabilt. er dette tilfeldig eller har den noen betydning?? Du kan ikke sette 8702 i AP-mode når den står som xDSL-modem, da vil du få ekstern public IP på enheten(e) i nettet. Den må stå i enten router mode eller i bridge mode. Dersom du setter den i Bridge, må Asus stå i router mode. Dersom Zyxel står i router mode, bør Asus stå i AP mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå