akelbo Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Denne gangen får deltakere prøve en ny flerspillermodus.Ubisoft holder en siste For Honor-beta neste uke Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Gleder meg! Råeste jeg har spilt på lenge. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 (endret) Tiltredes! Anbefaler alle å gi spillet en sjanse neste helg. For øvrig kan man fint spille med mus og tastatur. Endret 2. februar 2017 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Er ikke dette mer en demo enn en beta? Litt rart at et spill er i beta to dager før det slippes. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Er ikke dette mer en demo enn en beta? Litt rart at et spill er i beta to dager før det slippes. Enig i at det er merkelig. Antar de ønsker å teste stabilitet med mange spillere. Tidligere betaer har vært lukket. Lenke til kommentar
erklingen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Dette er snakk om en multiplayer beta hvor du ikke får spillt singleplayeren. det KAN være en nyttig stresstest for å fikse de siste bugsa, ikke at det hjalp ubi ved releasen av r6 Lenke til kommentar
Zenb0ra Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Etter å kun sett traileren som ble lansert for mange måneder så har hypen vært på plass hele tiden! Har sjekket ut masse videor og dette er akkurat hva jeg ser etter, medieval med et avansert og dynamisk fighting system . Orochi here I come sier jeg bare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå