Leetrune Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Når jeg laster ned sanger på kazza så blir noen sanger helt på tryne, sånn kattemusikk. Bare skrål. Hørt at det skal gå an og laste ned et filter ellerno som fixer dette, eller er det bare bullshitt? Help. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Musikalen Cats? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 For å dra det litt over på den seriøse siden, er det bug filer som skal være lagt ut av bransjen selv. De finnes i utallige varianter (stille, skrål, loop, bug fil) for å nevne noen. Tviler på at noen har kommet opp med et filter til dette. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Hørt at de skal være de jævlene fra RIAA som fakker opp.. men men, lasta ned 6 stykk av samme sangen en gang for å få en uten skrål å sånn Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det finnes jo en grunn til at de gjør det da... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hører ofte den skurrelyden ja.. Men om det er en sang du bare må ha, så gå i platebutikken og kjøp singelen. Så er det problemet løst Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 provblemet er at man må dra land og strand rundt om man skal finne andre singler enn britney spears, og annen fjortiss pop musikk shit Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg laster ned sanger på kazza så blir noen sanger helt på tryne, sånn kattemusikk. Bare skrål. Hørt at det skal gå an og laste ned et filter ellerno som fixer dette, eller er det bare bullshitt? Help. Coldplay du henter eller? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 har fått en del slike jeg å, det er bare et problem som kazza har,(altså de som sender den har et problem) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg laster ned sanger på kazza så blir noen sanger helt på tryne, sånn kattemusikk. Bare skrål. Hørt at det skal gå an og laste ned et filter ellerno som fixer dette, eller er det bare bullshitt? Help. Coldplay du henter eller? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kazaa Lite har sperre for dette. den sperrer ip'ene til de som bruker og gjøre det og blir oppdatert mange ganger om dagen de ip sperre listene http://www.kazaa-lite.tk Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 UNCOOK heter programmet Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 bruker kazaa lite og har fått mange sånne sanger... er bransjen som sprer korrupte filer for og prøve å begrense piratkopieringen. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kan ikke skjønne det.. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 bruker kazaa lite og har fått mange sånne sanger... er bransjen som sprer korrupte filer for og prøve å begrense piratkopieringen. dra inn på kazaa lite menyen og trykk på IP Blocker Updater så oppdaterer den lista og banner de Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jævli irriterende! får ikke ned så mye.... Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 finn deg et nytt p2p program sier no eg..kazaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå