akelbo Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Bethesda inviterer til nye eventyr i gode, gamle Vvardenfell.The Elder Scrolls Online får Morrowind-utvidelse Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 En interessant kommentar Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jøss fint å se dere nevner ESO - spillet er langt ifra dødt, men virker ikke som det er veldig populært her til lands Jeg koser meg fortsatt i påvente av nye Zelda. Er fornøyd med lansering 6.6.17 så jeg får litt tid med den nye Nintendoen først Lenke til kommentar
Jahkir Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 jeg spiller dette spillet enda. Spillet er ikke dødt nei, og det er mange i Norge også som spiller. Spillet fikk dog en lunka start og det var en del issues fra getgo. Spillet i dag er pusset opp veldig og flere og flere vender tilbake og liker endringene som er gjort. Dette spillet er absolutt en av de bedre MMo spillen der ute etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Mm har spillet et eller annet sted spilte det når det var nytt. Kanskje på tide å se om jeg finner det igjen da jeg ikke gidder å betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå