Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Elveleie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Godmorgen unge dame..smukt billede taget fra en fin vinkel..god dybde ..ser flot ud Hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Godmorgen unge dame..smukt billede taget fra en fin vinkel..god dybde ..ser flot ud Hilsen Sus Takk for fin tilbakemelding du enda yngre dame Og riktig god morgen til deg også! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Godmorgen unge dame..smukt billede taget fra en fin vinkel..god dybde ..ser flot ud Hilsen Sus Takk for fin tilbakemelding du enda yngre dame Og riktig god morgen til deg også! He he...ja men nogen gange føler man sig som en gammel dame ved du nok :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Virker nesten som om du har vært nede i knestående her når man ser kameravinkelen. 20 mm gir god dybdevirkning. Finner intet negativt å påpeke her. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Virker nesten som om du har vært nede i knestående her når man ser kameravinkelen. 20 mm gir god dybdevirkning. Finner intet negativt å påpeke her. Roar Hei Roar, Jeg tror ikke egentlig jeg var nede i knestående, men en skal ikke utelukke det heller, jeg har heldigvis knær som er bøyelige Det var hyggelig å høre at du ikke fant noe å pirke på Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Har du tatt bilder av helleristningene? Vet du ikke om dette var i Lofoten eller f.eks. Vefsn? Nordland er et stort fylke vett du. Exif: 2016:07:28 11:34:17 Hvor var du da? Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 En uvant vinkling, men det gjorde bilde spennende mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Har du tatt bilder av helleristningene? Vet du ikke om dette var i Lofoten eller f.eks. Vefsn? Nordland er et stort fylke vett du. Exif: 2016:07:28 11:34:17 Hvor var du da? Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Dette er ikke i Lofoten, Det er på veg nedover igjen, ei lita stund før vi kom til Saltfjellet. Like ved E6. Jeg skal se om jeg finner et bilde av helleritningene.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 En uvant vinkling, men det gjorde bilde spennende mvh Torhild Takk skal du ha Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 V2 er et bilde av helleristningen ved elvebredden. Den er ikke så lett å se. P Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Lav kameravinkel og 20mm brennvidde lager susen her, tenker da på V1 og V3. Fint dybdesug i nevnte bilder. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Har du tatt bilder av helleristningene? Vet du ikke om dette var i Lofoten eller f.eks. Vefsn? Nordland er et stort fylke vett du. Exif: 2016:07:28 11:34:17 Hvor var du da? Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Dette er ikke i Lofoten, Det er på veg nedover igjen, ei lita stund før vi kom til Saltfjellet. Like ved E6. Jeg skal se om jeg finner et bilde av helleritningene.. Gå i kartet på GULE SIDER og søk med "Sagelva, Hamarøy". Ellers: http://saltenregionen.blogspot.no/2012/11/helleristninger-sagelva.html Dette er like nord for Innhavet og ikke så langt fra Bognes fergested hvor fergen til Lødingen anløper. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Har du tatt bilder av helleristningene? Vet du ikke om dette var i Lofoten eller f.eks. Vefsn? Nordland er et stort fylke vett du. Exif: 2016:07:28 11:34:17 Hvor var du da? Mvh.Oddvar Hei Oddvar! Dette er ikke i Lofoten, Det er på veg nedover igjen, ei lita stund før vi kom til Saltfjellet. Like ved E6. Jeg skal se om jeg finner et bilde av helleritningene.. Gå i kartet på GULE SIDER og søk med "Sagelva, Hamarøy". Ellers:http://saltenregionen.blogspot.no/2012/11/helleristninger-sagelva.html Dette er like nord for Innhavet og ikke så langt fra Bognes fergested hvor fergen til Lødingen anløper. Mvh.Oddvar Du er helt spot on der ja! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Lav kameravinkel og 20mm brennvidde lager susen her, tenker da på V1 og V3. Fint dybdesug i nevnte bilder. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg