Leif Olsson Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ikke så vanskelig ;-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Stilleben i low-key dette Leif. Litt mer humor de årene jeg opplevde mørketida :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Stilleben i low-key dette Leif. Litt mer humor de årene jeg opplevde mørketida :-) Mvh Gunnar Hei Gunnar Ja trenger humor i mørketiden. Nå lysere om dagen ? Takk før kommentar ☺️ M v h Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Er den til voksne eller hvordan med det ? har du prøvet ? ja barndommen vare vel hele vores liv et sted...:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Er den til voksne eller hvordan med det ? har du prøvet ? ja barndommen vare vel hele vores liv et sted...:-) Hei mann Ja jeg har prøvet, då jeg bruker den til barn i læring Takk før kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Er den til voksne eller hvordan med det ? har du prøvet ? ja barndommen vare vel hele vores liv et sted...:-) Hei mann Ja jeg har prøvet, då jeg bruker den til barn i læring Takk før kommentar M v h Leif Sorry lady, Suss Trøtt etter jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg