Hardfredd Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg ska ha en ny 120 gb ide hardisk, men hvilken??? Noen forslag? Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hold deg unna Maxtor Diamond, jeg er plaget med høye temperaturer på min 120 gig. Uten kjøling ligger ligger min fort på mellom 50 og 55 grader. Den forrige, akkurat maken bytta jeg etter 6 mnd. Da tok'n kvelden. Seagate har jeg god erfaring med fra tidligere, Baracuda.... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Seagate hardisk hvis du vil ha stille. Western Digital om du vil ha Litte bitte grann mer ytelse... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 S-ATA! WD er jo helt ok Lenke til kommentar
Mefistho Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Psdata Har en fin WD 160Gb S-ata disk til Ca. 1200. Vurdere to av disse i Raid 1. Blir ca. 320Gb d! Men skal vente å se om det kommer noe bra i Julekalenderen Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ville valgt denne hvis du skal bruke den som systemdisk...veldig rask og stille, god pris. Lenke til kommentar
Ody Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Syns du bør gå for Seagate, det er nok det beste kjøpet! Den er veldig stillegående... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå