Torsteinen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Heisann! Solgte gitaren min i kveld. Gitaren er i en bagg og den blir 1meter og 5 cm høy Forsterkeren er 36*34 cm stor Er det noen som vet hvordan jeg kan sende dette til stavanger på en forsvarlig måte? Er helt blank og hadde satt pris på hjelp Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 1. Grip gitaren godt fast med den ene hånden, amp i den andre 2. Finn første buss til Stavanger 3. Sett deg på den, mens du holder fast på gitaren og ampen 4. Gå av i Stavanger PS! Pass på å være over 1,05 meter høy, da dette vil lette bæreevnen av gitaren. Når man først er inne på søppel så.... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 sss!! gi ****** a!! trenger desp hjelp! Han sa han betalte og at han valgte metoden som passa best for meg! så kan noen hjelpe meg med et særiøst svar? Er så vant til å være i søppel så Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er så vant til å være i søppel så. Please dude. Det der MÅ man bare mobbe. ) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 JENS! hjelp Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Siden han betaler, ber du selvsagt ham om å ta buss til deg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Siden han betaler, ber du selvsagt ham om å ta buss til deg. hvorfor gjøre det selv, når du kan få andre til å gjøre det for deg? Enkel, men dog så genial logikk... Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 budfirma eventuelt tollpost/linjegods? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 budfirma eventuelt tollpost/linjegods? vet du hva noe sånt koster? og tror du gitaren og forsterkeren står trygt der? Og hvor skal jeg henvende meg i så fall Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ta kontakt med linjegods (nr. står sikkert i gulesider) så kan de sikkert hjelpe deg. Klistrer du på noen merker med FORSIKTIG!! så blir det sikkert tatt godt vare på tenker jeg. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 kansje du kunne brukt sånn oppstrimlet papp som ligger i esken du får fra komplett ? Eller sånn plast med sånne luftposer oppi (de du kan klemme på til de smeller)? just a tought.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 takk for hjelpen, får se hva jeg får til Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Til gitaren er nok det letteste å få tak i bobleblast ("sånne som smeller"), surre endel lag rundt gitaren/bagen, og teipe rundt hele etterpå. Til forsterkeren kan du kanskje prøve å få tak i en pappeske, surre den også inn i bobleplast, eller noe lignende... Kan vel alltids spørre litt på postkontoret også. Tenkte jeg skulle prøve å svare her, må gjennom dette selv da jeg skal ta med bass + forsterker til Gran Canaria med fly... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå