EngineeringStudent Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei, Vurderer å drive med investering siden av skole. Jeg har akkurat kjøpt meg en leilighet og tenker å selge den senere. Boligen er ikke ferdig utbygd ennå, men er ferdig i 2019. Altså jeg har litt tid på meg. Har noen erfaringer / tips når det kommer til slikt? Hvor mye skatt må jeg betale ved salg av bolig?( Jeg bor ikke i den selv da den ikke er bygd ferdig. Har den noe å si når jeg selger den- mindre/mer enn ett år siden kjøp) Om broren min også vurderer å kjøpe og gjøre det samme som meg, er det lurt å opprette ett investeringselskap for så å selge via den? (Vil skatten påvirkes?)Råd? Takk på forhånd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Du fikk svar på strengt tatt alt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1757238&hl= Bruk heller den tråden i stedet for å opprette en ny der akkurat samme problestilling tas opp, det gjør det både enklere for deg og andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg