MoTzY Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Noen som vet om et firma eller en privat person som kunnet laget et ekstremt lignende replica skjold som brukes i filmene? Helst i Norge, eller vet om en side i Europa som faktisk lager skjoldene i materiale av aluminium/metall? Forsiden og baksiden må vær veldig lik replica skjoldene som illustrert på bildene. Vet skjold varier fra pris (3000-6000,- kr), så pris kan diskuteres. Viss du eller vet om personer som lager skjoldene kan han/hun nå meg på tlf eller mail, eller bare svare meg på denne tråden. [email protected]97591086 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Vet om firma som kan lage skjold i alu, men det blir nok en god del dyrere enn 6.000,- Stort sett alle maskineringsverksteder fikser biffen, men "problemet" kommer når det skal være et skikkelig skjold. Materialer er passe dyrt og de tar timespris, si 500,-+ i timen. Lenke til kommentar
MoTzY Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Vet om firma som kan lage skjold i alu, men det blir nok en god del dyrere enn 6.000,- Stort sett alle maskineringsverksteder fikser biffen, men "problemet" kommer når det skal være et skikkelig skjold. Materialer er passe dyrt og de tar timespris, si 500,-+ i timen. Ja, ikke sant. Vet du hva slags alternativ materiale kan brukes? Vil helst holde meg innen 6000,- Har du navn på firmaet? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kommer vel an på hvor "skikkelig" du skal ha det. Mulig man kan finne en parbolreflektor med ganske riktig form. Da er det jo bare tilpassing/kutting og lakkering som gjenstår. Lenke til kommentar
MoTzY Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Kommer vel an på hvor "skikkelig" du skal ha det. Mulig man kan finne en parbolreflektor med ganske riktig form. Da er det jo bare tilpassing/kutting og lakkering som gjenstår. Tenker jo helst at skjoldet er holdbar nok til at kantene ikke bøyer seg viss den treffer bakken fra arm høyde. Riper på skjoldet er jo klart mitt eget ansvar. Fant nettopp en britisk "Metal spinner" side der de lager aluminium skjold uten lakkering for 160 gbp som tilsvarer ca 1700,- Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Kan det være aktuelt å kjøpe det fra Ebay? Her er en kandidat. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Kan det være aktuelt å kjøpe det fra Ebay? Her er en kandidat. "Bare" 61cm Originalen er visst 76cm Hasbro må ha mange lettlurte kunder "Full-size 24-inch diameter (61 cm) Highly detailed and 1:1 full-scale premium role-play item." Alle skjoldene jeg finner er 24", replika som sies at er 1:1 Forskjellige måter de måler på? Endret 23. februar 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå