Gå til innhold

Manipulert bydue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flotte bilder, men vet ikke helt hvorfor du har lagt på korn på V1.

De er jo temmelig tamme disse fuglene på dette stedet, så det er artig å fotografere her.

Mvh Fredrik

V1 er litt "Kneppen" inspirert, mens v2 er en manupulasjon mer etter min smak. Byduene holder seg vanligvis på bakken, men her poserer de villig i trær. Takk for hyggelig kommentar Fredrik. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å klage på korningen i V1, men så åpnet jeg V2 og DA ble fornøyd! Veldig fin lyssetting, lys både forran og bak på en måte. :) God eksponert.

Takk Helene! Fra gammelt arkiv. V2 er også kraftig manupulert der du ser duekroppen overalt, men lyste opp litt selektivt rundt hodet. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Blir nok V2 som gjelder her Gunnar. Synes du har lykkes godt med lyset her som nesten utelukkende faller på de sentrale deler av duen. Dessuten fin positur der duens hode vender litt til siden og dermed fremheves bedre.

Selv benytter jeg fra tid til annen korn på eldre bygningsmasse for bedre å få fram struktur og alderstegn, synes ikke det passer så godt på for eksempel fugler.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

En fin variant, denne kornete dua. :) Jeg er sikkert en av flere som har vært der under NL-festivalene, for å forevige mangt og meget. D.s. under Nasjonal Fotovandring når det finner sted.. Alltid kjekt med en tur til "byen oss"! ;)

Takk for hyggelig kommentar, jeg kjenner jo navnet ditt fra foto.no :-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...