ZeroHour Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei. Jeg er på utkikk etter både en harddisk-basert mp3-spiller og en ekstern harddisk til pc'en. Og det jeg lurte på var om Creative's Zen Xtra 60Gb (eventuelt Zen NX 30GB)fungerer greit som ekstern harddisk også. Gjør den det? Kan man da kjøre filmer, bilder, etc. direkte fra spilleren, eller fungerer den kun som en slags backup-disk? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror du kan det, men på zen tror jeg du må innstallere et program for å kunne bruke den :/ . Men dette må bekreftes av noen andre. Er det noen som vet om det går an å laste ned noe firmware eller noe lignende sånn at det går an å koble den rett til pc uten å innstallere noen programer? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den kan ihvertfall spille mp3'er rett fra harddisk (på pc), og da bør den jo også kunne spille både filmer og bilder likedan, selv om jeg ikke har testet dette. For Firmware og alternative programmer, sjekk: http://www.nomadness.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå