Kruste Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Har sett meg ut Opel Insignia eller Mazda 6 det er stv. jeg vil ha, men hvem er best av disse ?? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ta den du får beste avtalen på, når det gjelder km, utstyr og pris. Om du ikke skal ha helt ny, da står du igjen med pris. Begge to er meget gode biler, gjort det bra i tester siste år. Har du kjørt dem? Det er et godt sted å starte. Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Veldig mye å velge i når det gjelder bruktbil i denne prisklassen Har hatt både BMW, Mercedes. Audi og har funnet ut at dette ikke er bedre enn noe annet. Er ute etter en driftsikker bil som er billig i drift og noenlunde rimelig service. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Begge har vel fått gode omtaler. Jeg ville prøvekjørt grundig og kjøpt den jeg satt best i, der er det store forskjeller og jeg har i hvert fall kjørt to relativt nye modeller hvor seter/sittestilling hadde ergret livet av meg på langtur. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Skal ikke prøve overbevise deg mer enn dette: Prøv en V60, verdens beste seter, og billig slik de står nå. Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 V60 er sporty biler spesielt den R utgaven er fin. Synest de ser litt trange ut, men bilen er verdt en nærmere titt. Lenke til kommentar
downlow Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Personlig syntes jeg Mazda 6 er det beste valget (har prøvekjørt begge) Opelen var også fin, men var ikke fornøyd med atomatgiret på den, var muligens noe rart med demobilen jeg prøvde..Mazda er også kjent for god drifts sikkerhet, noe som kan være greit å tenke på. V60 som nevnes er også en flott bil ,men ble alt for trang for meg, både i bredde,og høyde under taket. Føltes ut som å sitte i en trang sportsbil ,men nå er jeg nesten 1,90 høy så er man mindre vil den sikkert være et bra alternativ. Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Heller mot Mazda 6 synest disse er supersporty.. Var ute og testet en nå, Optimum utgave fuiiastet med utstyr og 2,2l diesel med 150 hk var en meget frisk skyss. Eneste minuset var kanskje noe vindstøy. Dere som har disse bilene hva synest dere ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg holdt på å kjøpe Mazda 6 sedan for litt siden, hadde jeg vært på jakt etter stasjonsvogn hadde jeg iallefall ikke vært i tvil. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Skoda Superb er vel også verdt å nevne. Meget romslig bil! Har ellers eid en Opel Insignia og var godt fornøyd med den. Flott bil! Mazda har jeg ikke noe forhold til annet enn at de nyere modellene ser bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Skoda Superb er vel også verdt å nevne. Meget romslig bil! Har ellers eid en Opel Insignia og var godt fornøyd med den. Flott bil! Mazda har jeg ikke noe forhold til annet enn at de nyere modellene ser bra ut. Superb er vel døv å kjøre, mange er også solgt svært under motorisert for en så stor bil. Endret 10. februar 2017 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Det ble en Mazda 6 stv 2,2 diesel 150 hk optimum koksgrå med sort skinninteriør, 13 mod som har rullet 65 000 km. Meget sporty bil med super dieselmotor, ble veldig overraskende hvor stille de går disse motorene veldig lite dieselknatring. Håper jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
downlow Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Gratulerer med ny bil, du blir nok fornøyd med den er :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå