Gjest Internett51 Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hello! Håper alle kan hjelpe meg... Jeg har et Intel OEM WL810 Motherboard med Intel 810-Chipsettet. Jeg vil gjerne oppgradere BIOS i håp om å få bedre støtte for enkelte ting. Jeg finner ikke BIOS oppgraderinger. Evercom er konkurs, men jeg kontaktet dem... De hadde BIOS. Det hadde skjedd noe feil med sendinga pga. det var ingenting i filene jeg fikk! Håper noen kan hjelpe meg!!! Jeg har spurt om de kunne sende meg den igjen, men har ikke fått noe svar (En uke!) [ Denne Melding var redigert av: Internett51 på 2002-02-27 21:07 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Slike tråder passer best under hk og cpu, flyttes. Lenke til kommentar
Gjest Internett51 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 No Problemo! Jeg bare tok Ny Topic på hovedsiden så havna den der den havna. Jeg er ikke sikker på om jeg har OEM allikavel. Har fortsatt ikke fått noe svar på posten. =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå