Ben-o Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg skal installere win2k på en gammal maskin, det er 98 på den... trenger jeg noe slags form for oppstarts disk? eller er det bare å formate å stappe 2k cden inn å begynne å installere? Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg tror du bare kan sette i win2k cden, og starte pcen med den. det virker vertfall på winxp. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vet det funker med xp ja... men vet ikke med 2k... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 pleier ikkje det å ligge eit prog for å lage oppstartsdisk til 2k på cden? veit i alle fall at når du lager oppstartsdisketter(4 stk) so er det alltid ein so ikkje funker. har vo sånn hjå meg kvar gong... Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 jeg har aldri orket å lage mer en 1 oppstarts diskett men det skulle vel ikke ta så veeeeldig stor plass på en 2k cd når alle filene for å starte opp kan lagres på EN diskett med 1.48 mb eller no... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Elendig bruk av overskrift. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg