sluffy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hadde vært artig med en tråd der folk poster det de kan av "tungegymnastikkøvelser", av typen "Ibsens ripsbusker osv..." Så får eg vel starte det hele med en jeg har kunnet så lenge jeg kan huske, prøv å si: Tippekupong, trikkeperrong Fort, flere ganger etter hverandre... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 DETTE er tungegymnastikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Tungegymnastikk... HAHA CcX! Vi tenkte HELT likt Endret 1. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg er helt med på at det der er tungegymnastikk, men kanskje ikke helt av den typen jeg siktet til... hehe:P Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 *ergre seg over kewsebilder* JEG Å VIL HA KOS! *tilkalle hilfe fra nord* Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 CreatureCanis: Du kan ikke drive å poste sånne kosebilder nå da.... er jo fortsatt 4 dager igjen jo! Oh my, kanskje... nei vent, det ville blitt for ille.... nei vi får ta sånt senere tror jeg Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 4 dager igjen til hva da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 4 dager igjen til hva da? Til kos.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er det unormalt og kose i uka da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva er det unormalt og kose i uka da? Da er de ikke med hverandre. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Oookei...? Hvorfor ikke det da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 De bor ikke i samme by eller noe.... Adawen kan du forklare oss? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vil også ha kos *kose snowdog * Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 meeeg også hehe.. detta ble en kosetråd istedenfor.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 La oss alle 3 kose. *koooose* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Offtopic: ææææææsj.....*homofobisk* Tungegymnastikk av den "ukoselige" sorten: Veggpapp, takpapp, tapet. (Tro meg...det blir for potet istedetfor) Ellers er det jo bare å prøve å følge bloodhound gang på spor nr 9? eller 10? eller 8? på "one fierce biercoaster" skiva, der han begynner å ramse opp alle plasser der de "rocker"... klarer ikke å lese så fort engang.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nå ble jeg også kosesyk ((( DUMMINGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå