Emil C. Fredhammer Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Fender Stratocaster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Fender Stratocaster, legendarisk så det holder. I pop musikkens historie først levendegjort gjennom Buddy Holly, litt senere Jimi Hendrix og ikke minst gjennom Elvis sin lead gitarist James Burton. Joda, du kan være stolt eier av musikkinstrumentet ditt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Henger meg på Ragnars gode kommentar, misunner deg denne :-) Jeg har Nikon D5100. Hva er din erfaring sånn generelt med Canon objektivet på dette kameraet? Mvh Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Til Ragnar: Ja jeg synest Fender Stratocasteren min er den beste gitaren jeg har hatt. Mest anvendelig til all slags musikk. Jeg har også i min eie en Gibson Les Paul Studio,en fin gitar med varmere ,rundere sound med mer sustain. Mne nå er vi i diskusjonen om hva som er best mellom Gibson Les Paul og Fender Stratocaster Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Til Gunnar. Jeg har selv en Nikon D 5100,mye kamera for en relativ billig penge. Det er feil med Canon Objektivet lagt ut her på digit. Går sterkt ut ifra at det ikke ville passe i objektiv fatningen ti lNikon D 5100 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Til Gunnar. Jeg har selv en Nikon D 5100,mye kamera for en relativ billig penge. Det er feil med Canon Objektivet lagt ut her på digit. Går sterkt ut ifra at det ikke ville passe i objektiv fatningen ti lNikon D 5100 Jeg trodde du brukte en slags konverter som jeg bruker på mine gamle manuelle Nikon objektiv på Olympus speilløs. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Til Gunnar. Jeg har selv en Nikon D 5100,mye kamera for en relativ billig penge. Det er feil med Canon Objektivet lagt ut her på digit. Går sterkt ut ifra at det ikke ville passe i objektiv fatningen ti lNikon D 5100 Jeg trodde du brukte en slags konverter som jeg bruker på mine gamle manuelle Nikon objektiv på Olympus speilløs. Mvh Gunnar OK Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Noen påstår hunden er menneskets beste venn. Men Stratocasteren har nok lenger levetid en en hund. Den evige diskusjonen om hva som er best. Hva ville vel Shadows vært uten Fender. Men BB King uten Gibson ville heller ikke vært det samme. Så alt til sitt bruk. Bortsett fra det er dette et trivelig bilde. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg ville brukt stratocasteren all slags pop musikk og country og Les Paulen til tung rock,Metal og Jazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg