Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett Explorer "tuller"

Anbefalte innlegg

Etter att eg måte ta "recover" på maskinen har ikke internett fungert normalt. Enkelte sider vil ikke åpne seg 100% og de blir ikke ført inn i loggen.

Har hatt Wblast/W32 men eg trur eg er kvitt de( ifølge AVG-antivirus og Panda Virussscan skal maskinen vere rein).

Har internett explorer6 og har instalert service pack1 men det hjalp ikkje, hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter att eg måte ta "recover" på maskinen har ikke internett fungert normalt. Enkelte sider vil ikke åpne seg 100% og de blir ikke ført inn i loggen.

Har hatt Wblast/W32 men eg trur eg er kvitt de( ifølge AVG-antivirus og Panda Virussscan skal maskinen vere rein).

Har internett explorer6 og har instalert service pack1 men det hjalp ikkje, hva kan være galt?

Rart, jeg skulle akkurat til å legge ut en post her på forumet om problem i IE6, med at musen blir helt ukontrollerbar og jeg blir nødt til å reboote maskinen.

Dette problemet er skjedd på 4-5 maskiner her på jobb, og det er ikke virus for jeg har formattert maskinene og samme problemet oppstår igjen, burde jeg installere Mozilla? Jeg har også prøvd Opera og er heller ikke frelst, men Mozilla har vært meget bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...