Øystein.F. Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den beste historia på lenge, men dette spelet har null respekt for tida di.ANMELDELSE: Tales of Berseria Lenke til kommentar
Chrisis Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hører de sier dette er en av de bedre tales-spillene, høres ikke slikt ut hær. Men spørsmål, ble dette spilt med engelsk tale? For hørte fra tidligere reviews at man skal holde seg laaaaaaaaaangt unna den versjonen. Bruker selv egentlig bare "original" språket, og kanskje japansk selv om det originalt e engelsk, noen ganger, rett og slett fordi engelske voice actors ikke kan jobben sin, spesielt i forhold til Japan, som egentlig er oversaturert av VAs, noe som gjerne fører til mer konkurranse blant de. Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Bruker selv egentlig bare "original" språket, og kanskje japansk selv om det originalt e engelsk, noen ganger, rett og slett fordi engelske voice actors ikke kan jobben sin, spesielt i forhold til Japan, som egentlig er oversaturert av VAs, noe som gjerne fører til mer konkurranse blant de. Føler det er slik i alle japanske spill egentlig. Alltid satt på japanese voice om mulig. Engelske VA har en tendens til å være veldig cringe Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg spiller alltid med engelsk tale, hvis mulig. Jeg ønsker å høre hva som blir sagt uten å måtte lese teksten. Er et par timer inn i spillet nå og synes allerede at historien engasjerer mer enn den gjorde gjennom hele Zestiria. Skillsystemet er også forenklet fra det veldig kompliserte Zestiria og minner mer om systemet fra Vesperia nå. Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 For så vidt enig i en del her, men kjip musikk? For min del har Tales-serien alltid hatt ganske blandet musikk. En del låter faller veldig godt i smak, mens noen legges knapt merke til i det hele tatt. Synes det samme gjelder i dette spillet. Synes kanskje også persongalleriet er det beste siden Vesperia. Har heller ikke hatt særlig problemer med det engelske stemmeskuespillet. Men rent spillmessig, så er det helt klart at denne serien kjørt seg fast. Lenke til kommentar
KaedeYandereMode Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 En av de få spillene som har likeable main character. Den klassiske "helten som ikke har noen dårlige sider til seg og skal redde verden" sterotypen. Må være noe av det jeg hater aller mest. PS ikke bruk engelsk voices med mindre du har løst å lobotomere deg etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå