AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Heisann, jeg har søkt lån sammen med medsøker å jeg har sendt inn alle papirer og skrevet under med bank id. Jeg har også fått lånedokumenter/gjeldsbrevet i epost. Det som skjedde var at de manglet et dokument fra medsøker å det står i mailen "Før vi kan utbetale lånet trenger vi litt mer informasjon.Så snart vi har mottatt dette vil lånet bli utbetalt som avtalt." Betyr dette at lånet er innvilget? Isåfall hvorfor trenger de mer informasjon? Beklager mye dumme spørsmål men dette er første gangen jeg tar opp lån å aner ikke hvordan denne prosessen går. Anonymous poster hash: 03556...e05 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Spør banken? Anonymous poster hash: 85638...6c7 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Som poster nr 2 skriver: Spør banken. Jeg vil anta at det er inngått en bindende avtale, eller i alle fall at de har gitt et bindende tilbud, men det kommer i prinsippet an på hva som står i dokumentene dine. Lån blir typisk gitt med enkelte forutsetninger, som ikke kontrolleres før lånet utbetales. Hvis du kan oppfylle forutsetningene, får du lånet. Hvis du ikke kan oppfylle dem, får du ikke lånet. Da er situasjonen vanligvis at banken ikke (eller ikke i en gitt periode) kan trekke tilbudet om lån, men må gi deg lånet når du oppfyller vilkårene. Hva slags dokumentasjon ber de om, og hvorfor kan du ikke bare sende inn den aktuelle dokumentasjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå