Gå til innhold

BioWare har lettet på sløret om sin neste spillsatsing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm Jeg husker et intervju med en kar som tidligere jobbet med SWTOR, men som hadde begynt å jobbe med "noe annet" i Bioware....jeg husker ikek navnet, men han så ut som en guttunge på 15 år (men var sikkert nærmere 30).

Den gang ble "noe annet" presentert som en slags dungeon crawler, hvor en spiller spilte dungeon master, mens dem andre skulle spille på lag mot ham...

KAN det være dette spillet det er snakk om?

Lenke til kommentar

Hmmm Jeg husker et intervju med en kar som tidligere jobbet med SWTOR, men som hadde begynt å jobbe med "noe annet" i Bioware....jeg husker ikek navnet, men han så ut som en guttunge på 15 år (men var sikkert nærmere 30).

Den gang ble "noe annet" presentert som en slags dungeon crawler, hvor en spiller spilte dungeon master, mens dem andre skulle spille på lag mot ham...

Det ble prøvd og skrapet av microsoft.

Dette er helt sikkert noe i samme sjanger som Uncharted

Lenke til kommentar

Det ble prøvd og skrapet av microsoft.

Dette er helt sikkert noe i samme sjanger som Uncharted

ahh oki:)

Lenke til kommentar

Det der hørtes en god del ut som Newerwinter Nights. Som flagget dem med dungeon master endel, men det er jo et gammelt spill nå.

Men siden det er action etc. kan det være et "samle ting og bygge/oppgradere" ala Far Cry Primal, Horizon Zero Dawn etc., som er veldig i vinden for tiden..?

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

meh...action meg her og action meg der.

Skjønner jeg må til kickstarter/fig for å få kvalitetsspill fremover.

Litt OT hvis det er lov... Er det noen som vet om et en suksess-release fra kickstarter primært, og gjerne også fig?

Virker som om disse prosjektene er kulest i utviklingsfasen... Og så blir det stille etter beta/ release...

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

meh...action meg her og action meg der.

Skjønner jeg må til kickstarter/fig for å få kvalitetsspill fremover.

Litt OT hvis det er lov... Er det noen som vet om et en suksess-release fra kickstarter primært, og gjerne også fig?

Virker som om disse prosjektene er kulest i utviklingsfasen... Og så blir det stille etter beta/ release...

Wasteland 2 synes jeg holdt hva de lovte, og jeg likte spillet vedlig godt.

Pillars of eternity var kanskje ikke heeeelt opp til forventingene, men jeg synes det leverte bedre enn f.eks Skyrim eller Oblivion.

Snart kommer Torment: Tides of Numenera, fra samme utvikler som Wasteland 2. Det har fått stort sett gode reviews.

Lenke til kommentar

Wasteland 2 synes jeg holdt hva de lovte, og jeg likte spillet vedlig godt.

Pillars of eternity var kanskje ikke heeeelt opp til forventingene, men jeg synes det leverte bedre enn f.eks Skyrim eller Oblivion.

Snart kommer Torment: Tides of Numenera, fra samme utvikler som Wasteland 2. Det har fått stort sett gode reviews.

Disse spillene må sammenlignes med Baldurs Gate etc. da siden de har isometrisk synsvinkel. ;)

Men, takk da finnes det ihvertfall titler der ute.

En annen egenskap kickstarter-selskaper med suksess bør ha, er at den første tittelen bør generere nok penger til at de kan stå økonomisk sterkere til neste tittel, slik at backer'ne er med å på å styre utviklingen i bransjen slik at flere spill av den typen de liker blir lagd. Akkurat nå virker det på meg som om det tar på å drive slike prosjekter. Veldig usikker på om Camelot Unchained's spillregissør Mark Jacobs fristes til å starte et nytt kickstarter-prosjekt etter CU.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...