Gå til innhold

Getright fusker

IceCool

Anbefalte innlegg

Av og til må jeg rett og slett avslutte download manager programmet Getright (siste versjon) for å få laste ned filene jeg skal ha. :cry:

Siste filen jeg nå prøvde å laste ned med getright var siste versjonen fra http://www.cd-mate.com/downloads/CDM_Enu_Latest.exe CD-Mate

Har aldri hadd problemer med Getright og det er helt ny PC jeg sitter på, alt nyinstallert for 1-2 dager siden.

Har ikke stillt inn noen settings i Getright så alt står på standard innstillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt dette problemet med diverse download manager programmer.

Årsaken til problemene har jeg klart å finne, men jeg legger merke til at ved flere nedlastingssteder er det skrevet at du bør slå av disse programmene.

Jeg prøvde nå med filen du nevnte, og min download manager (Stardownloader) har også problemer med denne.

Det kan hende du klarer å finne problemet, men jeg tror det er tvilsomt at du klarer å løse det på noen annen måte enn å bruke vanlig IE nedlasting. Det finnes en mulighet du kan prøve, og det er å "plante" adressen rett inn i programmet og se om det hjelper. Noen ganger virker det, andre ganger ikke.

Lenke til kommentar

Ja vi får håpe de klarer å lage DL programmene bedre, orker ikke kjøpe serial key til sånnt som bare funker litt nå og da. Kjipe med f.eks IE download er jo at du ikke kan fortsette eller søke etter raskere steder med samme fil.

Skal sende mail til getright å suttre litt å se hva de sier hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...