Gå til innhold

Bruker dere kameraet like mye?

M.B.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bruker kameraet like mye, men MMS bruken har fallt som en gal person som hopper utenfor et høyhus: mye og nå er mms bruken min helt død.... (no mms, last 3 days :roll: )

men email bruken min er akkurat som en fyr som hopper utenfor world trade center.... altså det har ikke forandret seg ;)

Lenke til kommentar
jeg bruker kameraet like mye, men MMS bruken har fallt som en gal person som hopper utenfor et høyhus: mye og nå er mms bruken min helt død.... (no mms, last 3 days :roll: )

men email bruken min er akkurat som en fyr som hopper utenfor world trade center.... altså det har ikke forandret seg ;)

Vil bare legge til at dine sammenlikninger og konklusjoner var meget gode...

Lenke til kommentar

Bruker kameraet hver dag jeg.. tar vel i gjennomsnitt ca. 30 bilder daglig, sletter endel da. Blir ganske mange dårlige. MMS bruken min VAR på 15-20 MMS'er daglig, men nå de siste 3 dagene er det kun 0 MMS'er daglig.. :thumbdown:

Har gitt opp det jeg må betale for jeg.. :w00t:

Jaja, også er det jo ikke plass til rent få bilder på 128MB MMC. Bruker kameraet mest nåe jeg er på forskjellige happenings, har ikke vanlig digitalt kamera. Blei faktisk endel bra bilder fra Metallica Konserten igår.. :w00t: Også har jeg endel bra bilder fra OsloLAN....

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke så mange bilder med telefonen, for jeg foretrekker vanligvis å bruke digitalkameraet istedet.

MMS holder jeg meg unna. Men å sende bilder fra epost over grps (fra t610) er antakelig billigere. Jeg synes også det er greiere å skrive epost enn MMS; bare å skrive inn adressen og legge ved bildet. Jeg slipper å sette inn så mange elementer og annet tull.

Lenke til kommentar
[quote name='magnus85' date='03/12/2003 : 18:55'] Hvordan fungere 256mb minne? siden den er så stor mener jeg? Hvor kjøpte du den?

Magnus [/quote]
Jeg har et 128MB minnekort, men kameraten min kjøpte seg 256 til 3650 og han har ingen problemer med det.. bare satte det inn, formaterte det. Også funker det som alle andre kort...

Håper det hjalp!?!?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...