M.B. Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Se bort i fra at det ikke er gratis lenger.Dere som har hatt kameramobil lenge bruker dere det enda.Selv brukte jeg det mange ganger om dagen,men de siste par månedene ble jeg liksom lei.Hva med dere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bruker det hver eneste dag. Liker å knipse et par bilder hver dag. MMS med netcom er fortsatt gratis. De har ennå ikke trukket penger fra kontant kortet mitt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bruker kamera en god del enda, og har gjort det lenge. Likevel føler jeg nok at kamerakteviteten har minsket litt, men om det er at telefonen ikke er ny lenger eller noe annet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kameraet bruker jeg like mye, men MMS derimot, drer har bruken sunket med ca 100%... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Brukte det mer på 3650... var en del lettere enn å måtte vri skjermen hele tiden... men blir nok vant til det etterhvert... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har ikkje kamera eg, så der sparte eg de pengene Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Når man sender mms til epost,betaler man da 2.50 eller går det via gprs hvor mye data som blir sendt det betaler man for? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når man sender mms til epost,betaler man da 2.50 eller går det via gprs hvor mye data som blir sendt det betaler man for? Siden du sender med MMS kontoen på telefonen vil jeg tro at det koster 2,50 uansett Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Se bort i fra at det ikke er gratis lenger.Dere som har hatt kameramobil lenge bruker dere det enda.Selv brukte jeg det mange ganger om dagen,men de siste par månedene ble jeg liksom lei.Hva med dere? hmm... jeg bruker kameraet noen få ganger daglig kanskje... skjer det no spesielt bruker jeg det vel litt mer... skulle gjerne ønske mobilen var noen kubikkcentimeter større og hatt et 1,3 mp kamera, eller at SX1 f.eks. var like stor som 6600 og hadde det... de bør vel klare å lage et bedre kamera hvis de får så mye størrelse å bruke... Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror NetCom begynner å ta betalt den 4. desember eller.no Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bruker i kameraet mitt så mye, grunnet at jeg må ta det av/på hele tiden.. Skal nok få tak i ny mobil senere.. ST55i.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Skal nok få tak i ny mobil senere.. ST55i.. i følge Molna skal denne telefonen bli hetende st60, ikke st55i sikler også litt over denne Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Den burde isåfall få litt bedre standby-tid EDIT: standby-tid var det.. Endret 2. desember 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Den burde isåfall få litt bedre batteri-tid ?? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Altså ST60/ST55i.. Hører at den ikke er så forferdelig lang på ST55 ihvertfall.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 den har vel ikke noen grunn for å få lengre standby det er jo den samme gode gamle batterislukende skjermen på st55.... standby'en er helt grei den... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er det ikke unormalt lite standby på ST55 da? Skjermen var topp, testet på Elkjøp for litt siden, kamera zoomen var herlig! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 synes standby'en ikke er helt forjævelig, st55 er jo veldig liten og har en stor skjerm. Skjermen er en TFT-skjerm og drar dermed noe inne i granskauen med batteri når den er i "bruk" og når den itillegg har et "litet" batteri så går det virkelig unna men man må jo ofre noe da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 topic: bruker kameraet ofte i ;D senest i dag når jeg filmet ei gal dame som dreiv å sang på ett kjøpesenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå