Jod-R Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Oimara, the Moon and Tromsø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hei Jan-Roger. Meget bra natt bilde med hel stillehave og rester av Oimare. Jeg har vart flere ganger i Tromsø men har ikke hørt om båten, skal Google om det. Om bilde, jeg kunne tenk meg å beskjær litt både opp og ned for å få litt mer panoramaformat men dette er min mening. :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hvis du kutter omtrent halve himmelen, så blir dette et knallfint bilde. ? 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 2. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2017 Hei Jan-Roger. Meget bra natt bilde med hel stillehave og rester av Oimare. Jeg har vart flere ganger i Tromsø men har ikke hørt om båten, skal Google om det. Om bilde, jeg kunne tenk meg å beskjær litt både opp og ned for å få litt mer panoramaformat men dette er min mening. :-) Båten ligger på standa på Tomasjordnes, rett nedenfor Eurospar. Hvis du kutter omtrent halve himmelen, så blir dette et knallfint bilde. Da har jeg croppet bilde etter forslag ifra dere og lagt ut en ny versjon Greier ikke helt å bestemme meg for hvilken versjon jeg fortrakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg