NTB - digi Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Til tross for dystre spådommer: Apple setter ny salgsrekord for iPhone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Forundrer meg ikke. <Seriøst> Hvordan står det til med WP? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Dette er nok bare et lite blipp, i 2018 tar Windows over telefonmarkedet! /S Når det er sagt kommer neppe veksten til å fortsette som den har gjort, til det er rett og slett markedspenetrasjonen til Apple i markedene de konkurrerer i for stor. Endret 1. februar 2017 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
Abel46 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Forundrer meg ikke. Hvordan står det til med WP? WP som Windows Phone er død. Nå er det Windows 10 som gjelder. For tiden har ikke Microsoft noen mobiler til salgs. Men de skal komme med en "Surface phone" en eller annen gang. Om det blir i 2017, 2018 2019 eller senere er det ingen som vet (tror jeg), men når den kommer vil den muligens by på noe helt nytt slik at "alle" vil ønske seg en slik. (Det er i alle fall slik jeg oppfatter situasjonen.) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Hva var de dystre spådommene det henvises til i overskriften? Jeg er ikke helt oppdatert på hva som spås og ikke, så greit å få med i artikkelen om det omhandles i overskriften. AtW 1 Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Hva var de dystre spådommene det henvises til i overskriften? Jeg er ikke helt oppdatert på hva som spås og ikke, så greit å få med i artikkelen om det omhandles i overskriften. AtW Linjen "Les også: Apple har tapt enorme markedsandeler det siste året" rett under atikkelen kanskje? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 For det første er det ikke åpenbart at den handler om spådommer, men de spådommene som er der handler såvidt jeg kan se ikke om totalsalget av iphone? AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Det er mulig de henviser til alle forståsegpåerne som det siste året har snakket om Apples fall og om hvordan toppen for iPhone-salget er nådd. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Det er mulig de henviser til alle forståsegpåerne som det siste året har snakket om Apples fall og om hvordan toppen for iPhone-salget er nådd. Ja, det er mulig, som sagt jeg har egentlig ikke fulgt så nøye med på slike rykter, og det kan godt hende det har vært mye av det, men det hadde greit å få litt info om det i artikkelen. AtW Lenke til kommentar
Rune Ydstebo Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Var vel dere som proklamerte at det så mørkt ut for Apple for noen uker siden ? Nedgangen er fra samme kvartal ifjor som var en blockbuster og topp rekord. Så siste kvartal er det nest beste historiske for Apple og nesten 2 x forrige kvartal.. merkelig hvordan dere skal vri selv kanontall til noe "lunkent"... Hvem andre tjener 18 milliarder i kvartalet ? Dette er vel det samme som Samsung, MS og Google tilsammen ? nesten :-) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Var vel dere som proklamerte at det så mørkt ut for Apple for noen uker siden ? Nedgangen er fra samme kvartal ifjor som var en blockbuster og topp rekord. Så siste kvartal er det nest beste historiske for Apple og nesten 2 x forrige kvartal.. merkelig hvordan dere skal vri selv kanontall til noe "lunkent"... Hvem andre tjener 18 milliarder i kvartalet ? Dette er vel det samme som Samsung, MS og Google tilsammen ? nesten :-) Så fantastisk, et firma som robber kundene sine. Slike bør man absolutt hylle for alt det er verdt. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Det som ikke nevnes så mange steder er at dette kvartaler var på 14 og ikke 13 uker av regnskapstekniske grunner. Det vil si at tallene egentlig er litt for høye. Endret 4. februar 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå