Kurt Lekanger Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Lanserte Dropbox Paper og smartere synkronisering.Med disse nye funksjonene skal Dropbox ta opp konkurransen med Google Docs Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ser bra ut, kansje en god plass man kan lage nye checklister som http://zkjellberg.github.io/bloodborne-cheat-sheet/ Lenke til kommentar
E3O37R6K Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 En annen nyhet er at prisen for bedrifter dobbles.. Ny pris er $20 per bruker per måned. På tide å finne alternativer. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Herlig! Har ikke sjekket denne løsningen, men det vil trigge Google til å stramme opp sin løsning. Jeg er egentlig ganske fornøyd med Google Docs, men konkurranse vil animere større aktivitet og bedre oppfølging der skoen trykker. Personlig bruker jeg bare Googles system til alt. Det dekker så og si alt jeg ønsker. Jeg synes dessuten at det er befriende og ikke ha MS Office privat, da det er for mye å forholde seg til. Googles system er alltid tilgjengelig på en maskin der du har Chrome installert. Personlig oppsett er komplett etter innlogging. Lenke til kommentar
EysteinHS Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Synd at en ikke kan lage nye paper i de mappene en vil, eller flytte på dokumentene, regner med det kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå