*F* Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Har i dag en ESXi server med en SSD hvor jeg har et datastore hvor mine VM ligger. Men har også masse ubrukte lite SSD-er. Ville det vært hensiktsmessig fra et ytelses perspektiv å sette opp RAID med flere ssd-er? Og vil det by på problemer? http://www.tyan.com/Motherboards_S7012_S7012GM4NR ICH10R kontroller Endret 1. februar 2017 av Evelen! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tja.. har mine tvil om ESXi støtter RAID på disse, da de i praksis er "fakeraid"/software RAID. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Passthrough diskene og sett opp et vSAN? Krever dog lisens.... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Tja.. har mine tvil om ESXi støtter RAID på disse, da de i praksis er "fakeraid"/software RAID. Hvis det har seg slik at min kontroller er "fake"/"software" raid så har du nok rett i det. ESXi støtter ikke det for øyeblikket. Hadde trodd det var "ordentlig raid" på et server-hovedkort, velvel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå