Isbilen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Lurer på om jeg skal konvertere til laptop, da jeg ikke kjører så mange tunge 3D-spill lenger på PC-en. Har først og fremst tre ønsker: Vifteløs og dermed lydløs Kjører Civ 6 tilfredsstillende (da antar jeg ytelsen er brukbar ellers også) Jeg kommer nok til å ta den med meg på helgeturer, så den bør være bærbar. Altså i 15"-området. Noen interessante forslag? Er det kanskje ikke helt realistisk å skulle kjøre slike spill på en vifteløs laptop? Endret 31. januar 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Civ 6 krever jo litt, så tror du skal lete lenge etter en bærbar pc uten vifter som lar deg spille Civ 6 tilfredsstillende. Spill og vifteløs pleier ikke å være en god kombinasjon. Lenke til kommentar
PolPot Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Lurer på om jeg skal konvertere til laptop, da jeg ikke kjører så mange tunge 3D-spill lenger på PC-en. Har først og fremst tre ønsker: Vifteløs og dermed lydløs Kjører Civ 6 tilfredsstillende (da antar jeg ytelsen er brukbar ellers også) Jeg kommer nok til å ta den med meg på helgeturer, så den bør være bærbar. Altså i 15"-området. Noen interessante forslag? Er det kanskje ikke helt realistisk å skulle kjøre slike spill på en vifteløs laptop? Tror det nærmeste du kommer er sånn som Dell XPS 15. Har selv en slik i7700hq, 16GB, 512GBSSD. Får minst mulig støy når jeg kjører på HD630, ikke GTX 1050 - dette velger du under settings i Civ 6. 15,6" skjerm men nesten rammeløs. Fantastisk maskin! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå