y tho Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er det noen her som har tatt TOELF testen? Jeg driver å søker skole og mange krever at man skal ta TOELF testen, har søkt litt rundt å prøver å forstå hvor vanskelig denne testen egentlig er? Er det ment for nybegynnere som har lært seg engelsk eller noen som har snakket engelsk i stor grad. Jeg selv har aldri slitt noe med å forstå engelsk, både muntlig og skriftlig. Men kan være at TOELF testen går utenfor den "grensen" jeg kanskje har havnet i. Håper noen kan gi noen gode svar på dette og takker på forhånd. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Har tatt den, men det er fryktelig lenge siden, så formatet er litt anderledes nå. Testen er ment som hjelp til universitetene (i USA) for å vurdere om utenlandske søker har tilstrekkelig nivå på deres engelsk for å kunne henge med. Foreslår du får tak i noen practice tests og prøver deg selv, samt leser deg opp her: https://www.ets.org/toefl/ibt/about Endret 1. februar 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå