Gå til innhold

uten tittel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke?

Det er nok ikke det..., men der står min oldefar på sokkel. Jeg synes å huske at du fortalte at du hadde jobbet i denne byen:-)

:lol: Er det han som står og pisser i hagen?....nei, bare tuller! :)

Jeg har hatt sommerjobb hos Det Norske Veritas i Kristiansund. :)

Lenke til kommentar

Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke?

Det er nok ikke det..., men der står min oldefar på sokkel. Jeg synes å huske at du fortalte at du hadde jobbet i denne byen:-)

:lol: Er det han som står og pisser i hagen?....nei, bare tuller! :)

Jeg har hatt sommerjobb hos Det Norske Veritas i Kristiansund. :)

Jeg var litt i tvil om jeg skulle nevne det, men det er tremenningen min som har stått for oppbyggingen av dette flotte handelstedet - ikke noen omgangsvenn akkurat. Han har også sørget for navnet på sundbåten Angvik som vi har på havna i denne flotte byen. Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes Ålesund er Norges vakreste by med sin Jugendstil. Jeg husker du nevnte at du hadde jobbet her i en kommentar til Smort1, så hukommelsen er det heller ikke noe i veien med:-)

Lenke til kommentar

Om ikke annet kjenner jeg igjen høna, dette er en av hønene som FBI skulle redde, men om det hjalp den høna som ble plantet inn her, skulle jeg gjerne ville vite.

Ser forøvrig ikke ut som om måsene tar hensyn til gjerdet rundt gutten. Vi får sende Donald Trump hit for å bygge en skikkelig mur.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...