Fredrik N. Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Kjent for meg:-) Nå må de andre deltakerne her inne, vise hvor bereist de er og komme med en kommentar. Artig bilde! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg skal ikke vise Fredrik hvem som er best på dette motivet, men kan fortelle at jeg har et med en penisforlenger i form av is fra kaldere tider. Den var litt på kanten:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke? Det er nok ikke det..., men der står min oldefar på sokkel. Jeg synes å huske at du fortalte at du hadde jobbet i denne byen:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke? Det er nok ikke det..., men der står min oldefar på sokkel. Jeg synes å huske at du fortalte at du hadde jobbet i denne byen:-) Er det han som står og pisser i hagen?....nei, bare tuller! Jeg har hatt sommerjobb hos Det Norske Veritas i Kristiansund. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Den minte meg litt om en som står og pisser i hagen på Angvika Handelssted, men det er nok ikke den. Nei, jeg vet ikke? Det er nok ikke det..., men der står min oldefar på sokkel. Jeg synes å huske at du fortalte at du hadde jobbet i denne byen:-) Er det han som står og pisser i hagen?....nei, bare tuller! Jeg har hatt sommerjobb hos Det Norske Veritas i Kristiansund. Jeg var litt i tvil om jeg skulle nevne det, men det er tremenningen min som har stått for oppbyggingen av dette flotte handelstedet - ikke noen omgangsvenn akkurat. Han har også sørget for navnet på sundbåten Angvik som vi har på havna i denne flotte byen. Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes Ålesund er Norges vakreste by med sin Jugendstil. Jeg husker du nevnte at du hadde jobbet her i en kommentar til Smort1, så hukommelsen er det heller ikke noe i veien med:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ja, det står en slik akkurat nedenfor trappa opp til Montmartre i Paris også. Men den er bedre vedlikeholdt som Paris skulpturer flest. At statuen pisser driter visst måka i. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ja, det står en slik akkurat nedenfor trappa opp til Montmartre i Paris også. Men den er bedre vedlikeholdt som Paris skulpturer flest. At statuen pisser driter visst måka i. Roar Har fått med meg den i Paris også:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kult bilde Fredrik Motivet er ikke kjent før Leif, men måkerne M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Står vel noe lignende i Brussel også (Manneken). Dette er fra Vanndamman på KIrkelandet, Kristiansund.. Takker dere alle for kommentarer! Mvh Fredrik Endret 1. februar 2017 av Fredrik N. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Kan vi kalle det talende bilde ? Artig bilde, godt sett Fredrik. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Om ikke annet kjenner jeg igjen høna, dette er en av hønene som FBI skulle redde, men om det hjalp den høna som ble plantet inn her, skulle jeg gjerne ville vite. Ser forøvrig ikke ut som om måsene tar hensyn til gjerdet rundt gutten. Vi får sende Donald Trump hit for å bygge en skikkelig mur. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2017 Mange, mange takk til Oddvar og Ragnar også!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg