sparks Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har hovedkortet men aldri funnet firewire! Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kommer an på hvilken versjon du kjører, det. Finnes med og uten. -KJ Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Alle NF7-S versjonene har vel firewire? Poenget er at det ikke er slike "vanlige" porter på hovedkortet. Du får med en branket som så har 2 ledninger på seg. Disse skal du feste på hovedkortet, under en av PCI portene om jeg husker rett. Se i manualen for nøyaktig hvor de skal festes. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei. Det er ikke alle NF7-S som har firewire. Se mellom AGP og første PCI spor. Har du to connectorer der som ser ut som dette (ca.) :::. , så har du firewire. Hvis du ikke har dem der, så har du ett kort uten firewire. -KJ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nei. Det er ikke alle NF7-S som har firewire. Se mellom AGP og første PCI spor. Har du to connectorer der som ser ut som dette (ca.) :::. , så har du firewire. Hvis du ikke har dem der, så har du ett kort uten firewire. -KJ ALLE NF7-S har firewire. Men det er ikke alle NF7-kort som har firewire, det er riktig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har ikke firewire men har -S! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har ikke firewire men har -S! 100% sikker på dette? Den er som sagt ikke koblet till som standard, du må koble på en slik branket. På Abit sine sider står det IEEE 1394Supports IEEE 1394a at 100/200/400 Mb/s transfer rate , ingen forbehold om forskjellige versjoner. Legg merke til at dette er på NF7-S, NF7 og NF7-M har den ikke. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, det fulgte med en PCI-USB ting.. Ikke firewire.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Oooops, ikke 100% sikker.. Jeg trodde det.. Men det viste seg å være feil.. Sorry gutter! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 du fant det ja? skal være helt oppi med apg-slot'en... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 ALLE NF7-S har firewire. Men det er ikke alle NF7-kort som har firewire, det er riktig Og du har så rett, så rett. Det siste demobrukte NF7-S v. 2.0 jeg kjøpte på Komplett hadde nemlig ikke disse. Nå viser det seg at det er feil kort med NF7-S v. 2.0 eske og tilbehør... Stor takk til alle som sto på sitt og fikk meg til å sjekke. (Skulle tilogmed ta bilder... ) -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå