Gå til innhold

skrive ut stort (60*90)

Anbefalte innlegg

hei,

en bekjent av meg som har bestilt ett bilde i 60*90 på hard skumplate. Bilde er ikke overredigert og tatt med canon 6d + 17- 40mm f/4.Er derimot litt usikker på hvordan kvaliteten blir i denne størrelsen?Noen som har erfaring med å skrive ut så stort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på oppløsning på bildet og DPI og kvalitet på printeren. Bra er litt relativt da et ansikt i den størrelsen kan få med hudormer etc. :p

Har skrevet ut stort før, ikke så stort da, og kvaliteten har blitt bra nok med A3 på en helt grei laser industriprinter. Var ganske mange år siden så både kameraer og printere har blitt bedre.

Lenke til kommentar

hei,

en bekjent av meg som har bestilt ett bilde i 60*90 på hard skumplate. Bilde er ikke overredigert og tatt med canon 6d + 17- 40mm f/4.Er derimot litt usikker på hvordan kvaliteten blir i denne størrelsen?Noen som har erfaring med å skrive ut så stort?

Det går helt fint :-)

Ta en titt på denne linken.

http://naturalexposures.com/the-lumix-diaries-printing-large-photos/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei,

Har skrevet ut samme størrelse bilde tatt med Panasonic GF-2 som er på 12MP og jeg synes det ser bra ut, så da er du godt innafor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...