dan83 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 hei, en bekjent av meg som har bestilt ett bilde i 60*90 på hard skumplate. Bilde er ikke overredigert og tatt med canon 6d + 17- 40mm f/4.Er derimot litt usikker på hvordan kvaliteten blir i denne størrelsen?Noen som har erfaring med å skrive ut så stort? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Kommer an på oppløsning på bildet og DPI og kvalitet på printeren. Bra er litt relativt da et ansikt i den størrelsen kan få med hudormer etc. Har skrevet ut stort før, ikke så stort da, og kvaliteten har blitt bra nok med A3 på en helt grei laser industriprinter. Var ganske mange år siden så både kameraer og printere har blitt bedre. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Skal ikke være noe problem, jeg har skrevet ut mye større fra mye dårligere kamera enn det med gode resultater. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ettersom 50x70 med 8Mpx blir brukbart, så vil jeg tro at 60x90 med 20Mpx blir utmerket. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 hei, en bekjent av meg som har bestilt ett bilde i 60*90 på hard skumplate. Bilde er ikke overredigert og tatt med canon 6d + 17- 40mm f/4.Er derimot litt usikker på hvordan kvaliteten blir i denne størrelsen?Noen som har erfaring med å skrive ut så stort? Det går helt fint :-) Ta en titt på denne linken. http://naturalexposures.com/the-lumix-diaries-printing-large-photos/ Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 hei, en bekjent av meg som har bestilt ett bilde i 60*90 på hard skumplate. Bilde er ikke overredigert og tatt med canon 6d + 17- 40mm f/4.Er derimot litt usikker på hvordan kvaliteten blir i denne størrelsen?Noen som har erfaring med å skrive ut så stort? Har skrevet ut samme størrelse bilde tatt med Panasonic GF-2 som er på 12MP og jeg synes det ser bra ut, så da er du godt innafor Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg sjekket med JP foto, der får man grønt smilefjes ved bestilling på acrylglassplate i 100x150cm med 20 mp. Der betaler du heller ikke om du ikke er fornøyd :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå