Leif Olsson Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Før vanskelig ;-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Iallefall fargerik! Husker da Rubiks-kube kom, og greide etter laaaang tid å løse den. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 I og med at enkelte løser disse på "no time", så er det nok vi som ikke bruker potensialet vi har i hjernen. Veldig lenge siden jeg har prøvd meg på en sånn, men greide i alle fallå løse den til slutt. Fikk lyst å prøve! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Takk før kommentarer Svein og lady H ☺️ ikke så vanskelig før noen, men jeg gidder ikke, bedre uten kub då ?Lykke til å prøve ? M v h Leif æ ? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Ett artig bilde av kuben. Jeg har en sånn liggende ett eller annet sted jeg også.....men jeg savner den ikke Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Hei Rolf Takk før hyggelig kommentar Enig, savner den ikke fannt denne på skolen M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg