Psycho Dad Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har gått yil innkjøp av en Alpha PAL8045. Men er litt usikker på festinga hvor hard skaljeg stramme til skruene som sitter fra ribba til hk skla jeg starmme ti ldet ikke går mer eller hva skal jeg? Lenke til kommentar
jason Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Du kjenner på skruene at du er kommet til bunns, det stopper nesten seg av seg selv. Hvis du er i tvil så ikke stram til mer. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: Psycho Dad skrev (2002-02-27 21:05):Har gått yil innkjøp av en Alpha PAL8045.Men er litt usikker på festinga hvor hard skaljeg stramme til skruene som sitter fra ribba til hk skla jeg starmme ti ldet ikke går mer eller hva skal jeg? på begynte de små skruefestene nede på HK'et å gå rundt. Da var det ikke noe poeng å fortsette å skru. Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå