Gå til innhold

Vurdering av heimeside

Anbefalte innlegg

For det første må eg berre gratulere hw.no for eit fint forum, godt å ha ein plass å støtte seg til dersom det trengs, og for det andre så har eg laga ny heimeside, brukte PS 7.0 og Dreamweaver mx, og lurte på om de har noko å sei om evnt. forbetringar. Dette er andre gang eg lagar ei side så eg er på begynnarstadiet endå. Eg er klar over at menyen ikkje er noko særleg bra...

Men, de får ta ein titt og gi kommentar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i fontskiftet.

Dessuten burde du få et bedre skille i menyen din, mellom menyteksten og den vanlige teksten, eventuelt legge til en bakgrunn på menyen som faller ned. Når menyen utvidet seg både vertikalt og deretter horisontalt (eks. linker) ble det veldig rotetet.

Helt grei side, men ikke mer en det heller.

Lenke til kommentar

Logoen har eigentleg ikkje noko med sida å gjere, men laga den for å "piffe" opp litt. Ang. menyen så veit eg at den er dårleg, men er det noko forslag til forbetringar? Helst horisontal...

Som sagt, alt på sida er laga sjølv, alt frå bakgrunn til logo. (dvs. element frå logoen er henta frå www og redigert til å passe) Skal få bytt fonten til arial ved neste oppdatering av sida. Sida er eigentleg ikkje beregna på mindre enn 1024x768, sidan det er eit stort fleirtal datamaskiner som ikkje bruker mindre enn det. Eg har ein Dell 500m med oppløysing på 1400x1050, kanskje ikkje det beste å bruke til å lage heimeside?

Dunestar: kva slags farge på lenkene/sjølve sida ville du valgt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...