aalfei Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 For det første må eg berre gratulere hw.no for eit fint forum, godt å ha ein plass å støtte seg til dersom det trengs, og for det andre så har eg laga ny heimeside, brukte PS 7.0 og Dreamweaver mx, og lurte på om de har noko å sei om evnt. forbetringar. Dette er andre gang eg lagar ei side så eg er på begynnarstadiet endå. Eg er klar over at menyen ikkje er noko særleg bra... Men, de får ta ein titt og gi kommentar... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Må si det var en meget fin side! Mitt tips vil å skifte font til f.eks. arial. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Enig i fontskiftet. Dessuten burde du få et bedre skille i menyen din, mellom menyteksten og den vanlige teksten, eventuelt legge til en bakgrunn på menyen som faller ned. Når menyen utvidet seg både vertikalt og deretter horisontalt (eks. linker) ble det veldig rotetet. Helt grei side, men ikke mer en det heller. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Menysystemet får dessverre strykkarakter hos meg. Vanskelig å sette seg inn i og rotete som en bombet barnehage. Vanskelig å få øye på logoen i banneren. Ellers helt flott.. Endret 2. desember 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 - Litt for bred til å unngå horisontal scroll i 800x600 - Stygg font (og litt stor?) - Vrien meny - Bakgrunnen hadde et slags free-website-backgrounds.com-look, hvis du skjønner Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 - Bakgrunnen hadde et slags free-website-backgrounds.com-look, hvis du skjønner Eller standard PowerPoint presentasjoner. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 -For mye hvit farge -For stor banner -Vanskelig menusystem Ellers flott. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 > fin header! > litt tullete meny > fonta også litt tullete > fint galleri > bakgrunnen gjør det hele litt uoversiktlig > litt kjedelig fargevalg > standard farge på lenker ... nei takk! En fin side. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 har bildet på logoen/banneret noe med siden å gjøre? hvis ikke ville jeg valgt et nøytralere motiv. Lenke til kommentar
aalfei Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Logoen har eigentleg ikkje noko med sida å gjere, men laga den for å "piffe" opp litt. Ang. menyen så veit eg at den er dårleg, men er det noko forslag til forbetringar? Helst horisontal... Som sagt, alt på sida er laga sjølv, alt frå bakgrunn til logo. (dvs. element frå logoen er henta frå www og redigert til å passe) Skal få bytt fonten til arial ved neste oppdatering av sida. Sida er eigentleg ikkje beregna på mindre enn 1024x768, sidan det er eit stort fleirtal datamaskiner som ikkje bruker mindre enn det. Eg har ein Dell 500m med oppløysing på 1400x1050, kanskje ikkje det beste å bruke til å lage heimeside? Dunestar: kva slags farge på lenkene/sjølve sida ville du valgt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bare det å få en ramme på menyen, og gjørden ikk_gjennomsiktig hjelper mye. Se på expert.no f.eks Du bommer grovt i din antaklese av oppløsninger. Hvor i huleste har du det fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå