Gå til innhold

For svingende, AppleSupport suger sterkt...


Anbefalte innlegg

For 5 uker siden mottok jeg, etter 3 uker for lenge på venteliste, en 15" AlBook. Den fikk problemer etter 2 uker, og ytteligere 2 uker gikk med til å få et bud til huset mitt når jeg var hjemme og så få et nytt (!!!) bud hit for å hente pakken.

Nåja, AppleSupport kan kanskje ikke ta skylden for det, men i dag fikk jeg maskinen tilbake. For det første har skjermen nå en nett liten RIPE. De har ripet skjermen min!!!

For det andre spesialbestilte jeg PowerBooken min for å få Airport Extreme og bakgrunnbelyst tastatur. Dette er nå erstattet med et vanlig tastatur. Forstår noen hva jeg sier? Jeg betalte 650kr ekstra for bakgrunnsbelyst tastatur, nå har de stjålet det.

 

Jeg er langtids Apple-fan, min første Mac var en Performa, så en iMac Bondi Blue, deretter en Quicksilver PowerMac og 15" G4 iMac. Jeg eier også 2 iPoder, en av dem døde etter 12 måneder.

Jeg ELSKER Apples produkter, ingen andre har så mange gode løsninger i hardware/software, men Apple som selskap (AppleStore, AppleSupport) gjør at jeg seriøst vurderer Fujitsu/Siemens som leverandør av min neste laptop.

 

For de som lurer på hvorfor jeg klager her og ikke til AppleSupport, de tar ikke telefonen. Jeg har oppdaget før at de har en telefonsvarer etter arbeidstid på telefon 81500158, nummeret som AppleSupport-siden ber meg ringe, men aldri at det blir lagt på i andre enden før jeg hører stemmer.

På følgebrevet sto det imidlertid at de var å nå fra 8 til 20 på tlf. 26500069. Dette nummeret er ikke i bruk engang.

 

Seriøst, hva ****** er dette for selskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...