tor_erik Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Hei! I dag har www.gamesdomain.com en omtale av Deus Ex 2. Siden de omtaler spillet, kanskje det kommer litt tidligere til Norge? Vet at den amerikanske versjonen kommer ut i overimorgen, men allikevel... De skrev t.o.m. EARLY 2004 in UK. Endret 1. desember 2003 av tor_erik Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Så en reklame add der det stod 3. desember på ign i sta.. Jeg ble litt sjokka selv, har venta ganske lenge! Edit.. Hmm, så ikke at du skrev at du visste at den kom i overimorgen jeg.. Ja. Da kan de greit ha fått tak i et eksemplar ved å fått det tilsendt av utgiveren.. Endret 1. desember 2003 av zimen Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er allmen kjent at Deus Ex 2 lanseres i USA i disse tider: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=4004 - dessverre må vi i det kalde nord vente til 6. februar. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Så en reklame add der det stod 3. desember på ign i sta.. Jeg ble litt sjokka selv, har venta ganske lenge! 3 desember er datoen for USA... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 TST du må blir meir positiv, det er faktisk gode sjanser for at det faktisk kjem her til lands før jul!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 TST du må blir meir positiv, det er faktisk gode sjanser for at det faktisk kjem her til lands før jul!!! Det absolutt viktig å være positiv, men det er også viktig å skille på rykter og sannhet. Som journalist kan jeg ikke gå rundt å si alt jeg tror kan skje, men heller forholde meg til faktaopplysninger fra sikre kilder slik at jeg ikke villeder leserne. Men hvor har du lest dette? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå