Gå til innhold

Razer kjøper mobilprodusent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spisskantede mobiltelefoner med knapper som har full RGB-belysning, og en diger, grønn illuminasjon av Razers forkastelige fjortisslogo. Det er nøyaktig det vi trenger i smarttelefonbransjen!

Når man ser bildet av toppsjefen i Razer, med både spissvinklet hårfrisyre og cardigan, forstår man hvor 2004-tematikken til selskapet kommer fra.

Endret av La Menthe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spisskantede mobiltelefoner med knapper som har full RGB-belysning, og en diger, grønn illuminasjon av Razers forkastelige fjortisslogo. Det er nøyaktig det vi trenger i smarttelefonbransjen!

Når man ser bildet av toppsjefen i Razer, med både spissvinklet hårfrisyre og cardigan, forstår man hvor 2004-tematikken til selskapet kommer fra.

Hva er galt med spisskantede mobiltelefoner? Heller et rent og klassisk spisskantet design a'la Xperia enn avrundede, kjedelige Samsung-telefoner (utenom Edge, som ser veldig bra ut), HTC eller Iphone. Men smaken er jo som baken.

Og enda mer spissing: Hva er galt med en spisskantet frisyre? Aner man en viss misunnelse ute å går? Det er jo ikke så mange som kan ha en slik frisyre etter å ha passert 30-35, og Herr Tan ser da unektelig ikke så halvgalen ut, gjør han det? Håret har han ihvertfall bevart, selv om settingen med svart bakgrunn etc er forholdsvis billige virkemidler.

Og det er vel strengt tatt en V-neck genser, og ingen cardigan han har på seg. Rett skal være rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor folk ikke vil ha en Razer telefon med RBG og hele pakken. Jeg håper de lager en skikkelig latterlig telefon, sånn at jeg kan lese tek.no en dag og smile litt over designet.

@bakalaka

Tror det har litt med kulturforskjeller å gjøre. Det folk synes er kult og stilig i Asia er ikke alltid det samme som i Europa, eller spesifikt Norge. Menn i Norge har ikke så veldig mye spesielle hårfrisyrer når de passerer 30. Tror ikke folk i Taiwan ville reagert og tenkt det var ukult, eller fra 2004.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er galt med spisskantede mobiltelefoner?

De er ikke gode å holde i. Flere av Xperia-modellene "skjærer" seg inn i hånda og er ubehagelige å holde over tid.

Det kjenner jeg meg ikke igjen i.

Har hatt Z1 og Z3 før, og har Z5 Premium og XZ Performance nå, og har aldri hatt problem med å holde noen av dem over tid.

Når jeg tenker meg om så er den siste gadgeten som var vond å holde i over tid en Ipod jeg kjøpte i 2006..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...