IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Canal Digital har et prosjekt i mitt nabolag med utbygging av fiber. Jeg har pratet med kundeservice og kundebehandler sa at det var mange interesserte og at det så ut som at prosjektet ville bli gjennomført. Hvis det trengs flere underskrifter / fremtidige interesserte kunder så går jeg gjerne runden og prater med naboer. Verdien på boligene deres kan bare gå opp av at det bygges ut mulighet for fremtidsrettet fiberlinje 500/500 mbits til huset deres. Er det noen som har erfaringer rundt dette eller jobber i Canal Digital? Endret 31. januar 2017 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hva er det du egentlig spør om? Da vi bygde ut fiber i ei bygd her hadde Homenet egne selgere som gikk dør til dør for å få underskrifter. Mens i nabobygda fikk privatpersoner ansvaret for å samle underskrifter (dette var også for Homenet). Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Hva er det du egentlig spør om? Da vi bygde ut fiber i ei bygd her hadde Homenet egne selgere som gikk dør til dør for å få underskrifter. Mens i nabobygda fikk privatpersoner ansvaret for å samle underskrifter (dette var også for Homenet). Hvordan får jeg vite status for utbyggingen? Altså om prosjektet er kansellert eller om det blir iverksatt? Jeg stoler ikke på at en kundebehandler sitter med den fasiten. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det kommer brev med bekreftelse når de har vedtak om utbygging. Jeg bestilte 20. Februar, brevet kom 20. April. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Du må hvertfall ta en prat med CD så du vet hvilke gater og områder som skal bygges ut og hvordan det skal presenteres ovenfor de som ikke har sagt ja, kan tenke meg de ikke ønsker dette hvis de er godt igang med innsalget, det er stor fare for at folk blir feilinformert av ivrige ildsjeler og det skal ikke mye til før skepsisen brer seg og hele prosjektet dør fordi kundene trekker seg fra avtalene. Det er mye enklere hvis man drar det i gang før det er en utbygging på gang, da står man langt friere og kan starte opp ett samarbeid med leverandør med mindre risiko for forviklinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå