Gå til innhold

Ny gaming pc! Budsjett 5-7.000 kroner.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenker å kjøpe meg en ny gaming pc siden den jeg har ikke duger til noe lenger.

har ikke peiling på noe når det kommer til deler og sånne ting, og heller ikke all verdens med penger( tenker rundt 5-7k.

Spill jeg tenker jeg må kunne spille i høy graffikk er sånt som: DayZ standalone, h1z1, League of Legends, CSgo, GTAV, BF1 og litt sånne spill da.

Så er det noen som har noe å anbefale?

Endret av Stianra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du har en 24" fra Phillips, så går jeg ut ifra at dette er en 1080p 60Hz og du har ingen planer om å oppgradere? I så fall så burde The Corporal som ble tipset over her holde helt fint :)

Så den kan kjøre de spilla jeg vil uten problem??
Lenke til kommentar

Om du har en 24" fra Phillips, så går jeg ut ifra at dette er en 1080p 60Hz og du har ingen planer om å oppgradere? I så fall så burde The Corporal som ble tipset over her holde helt fint :)

Det vil jeg kunne påstå ja, 1080p 60Hz bør være barnemat for et RX480-kort - Agentspoon (han som har laget den anbefalingstråden) pleier å være ganske godt oppdatert, så ville godt for denne selv sålenge du ikke etterhvert tenker på å handle en bedre skjerm. Her kan du også vurdere et GTX1060 i stedet som ligger omtrent i samme pris/ytelse. Enda et alternativ ville være å spytte bittelitt mer penger i en bedre CPU, men det blir fort budsjettsprekk :)

Lenke til kommentar

Det vil jeg kunne påstå ja, 1080p 60Hz bør være barnemat for et RX480-kort - Agentspoon (han som har laget den anbefalingstråden) pleier å være ganske godt oppdatert, så ville godt for denne selv sålenge du ikke etterhvert tenker på å handle en bedre skjerm. Her kan du også vurdere et GTX1060 i stedet som ligger omtrent i samme pris/ytelse. Enda et alternativ ville være å spytte bittelitt mer penger i en bedre CPU, men det blir fort budsjettsprekk :)

Høres bra ut :) er så gira på å kjøpe en pc som kan dra de fleste spilla!! Er så lei av å ikke kunne spille med venner og sånt

Lenke til kommentar

Skal du bygge selv? Og er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc

Du burde minimum gå for The Corporal i denne tråden.

Vil den pcen greie å kjøre BF1 med høye innstillinger da? Trodde spill som BF1 krevde nokså mye.

"tenker rundt 5-7k." Skrev han. Det der er kanskje det meste han får for den prisen.

Jeg selv ville kanskje lagt et par hundrelapper i en vanlig harddisk i tillegg til SSDen. Da SSDen på 250GB blir å fylle seg opp rimelig fort om du skal ha spill på den. 

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...