Mister t Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg har sett litt rundt på forumet her, men det er så mye svada at jeg orker ikke lese f.eks. 17 sider for å finne det ut. Kan noen bare si meg hvilke butikker som praktiserer julekalender tilbud? Takker for korte svar på spørmålet. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 komplett.no... itilegg har vi jo hw.no's sin julekalender... sikkert mange flere som jeg ikke vet om... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 er ikke akkurat verre enn at du blar deg pittelitt ned på hovedsiden så står det HW.NO JULEKALENDER Lenke til kommentar
hs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 De som har julekalender: www.hw.no www.hardwarebutikken.no www.psdata.no www.pcbutikken.com www.akamera.no www.amraam.no www.komplett.no www.dataleverandoren.no www.eet.no (Muligens flere også.......) Nei, dette er alle............ Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Jeg har sett at akamera.no har en egen julekalender. Vet ikke om noen andre utenom de to som allerede er nevnt før hs kom med lista. Har amraam egen julekalender eller bare gir de til hw.no sin? Endret 1. desember 2003 av pertm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå