Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Skal til USA om en uke. Min søster blant annet ønsket seg liten ting som var typisk "amerikansk". Ikke noe dyrt eller fancy, bare liten overraskelse. Noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Det meste som er typisk eller populært i USA sprer seg raskt med populærkulturen og er raskt helt vanlig også i vest-europa. Det som man enda ikke har fått over hit er stort sett bare det mest ekstreme og for de fleste smakløse matvarene de har. Du kan finne: -tannkrem og tanntråd med bacon-smak -bacon eller iskrem-brus -ost på sprayflaske De hadde brus med tyggis-smak i Macau...... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Jeg har sett energidrikk med bubble gum-smak her I Norge. Tror det var av merke Rockstar. En fryktelig kombinasjon. Men en kan ikke beskylde den for å lyve. Den smakte som Hubba Bubba. Endret 10. februar 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Mener å huske at den røde rockstaren smaker Hubba Bubba. Jævla svineri.. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Skal til USA om en uke. Min søster blant annet ønsket seg liten ting som var typisk "amerikansk". Ikke noe dyrt eller fancy, bare liten overraskelse. Noen forslag til hva jeg kan kjøpe?Baseball paraphernalia. Bumper stickers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå