Gå til innhold

Hjelp med nokia 6600

Anbefalte innlegg

Jeg har en nokia 6600 og en bluetooth fra pc`n som jeg laster over mp3 og midi filer på, problemet er at jeg ikke får lagret de filene på minnekortet, de lagrer seg på innboksen, og midi filene får jeg overført til galleri. Men mp3 filer for jeg ikke åpnet. utenom hvis jeg går inn i en mp3 spiller og henter filen der i fra. Men siden minnet på telefonen bare er 6mb er jo det maks 2mp3. Så og få overført de på minnebrikken er en fordel. Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får fortsatt ikke verken åpnet eller flyttet filen. Noe jeg fikk gjøre den 1 dagen jeg hadde mobilen.

Magnus

OK. det er et program som heter FExplorer til 6600. Last det ned. Det samme som windows utforsker i Windows, hvis du skjønner hva jeg mener. Programmet kan du finne i topicet "anbefalninger til Symbian-programmer".

Uansett, etter at du har installert FExplorer, så går du inn på E:\system\mail (og så ligger .mp3 filen i en eller annen mappe der inne. Let!)

Finner du filen, så cut'er du filen, og legger den i e:\

Så går du inn på MP3-spiller programmet ditt. (Det må du ha, ellers fungerer det ikke) Se i "Anbefalninger til Symbian-programmer" topicet for å laste ned en MP3spiller.

Da går du inn på MP3-player, og resten er enkelt. Håper dette hjalp noe...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...