akelbo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Se om maskinen din takler Funcoms overlevelsesspill.Dette krever Conan Exiles av PC-en din Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Har lest 0 om spillet. Er det MMO eller er det litt mer som Diablo 3-universet at man kan gå sammen en 3-7 personer så spille? Altså at serveren opprettes når man går i gang. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 MMO survival med PVE og PVP muligheter. Starter å bar bakke, finn utstyr og materialer og begynn å bygg. Gå sammen med flere evt å bygg. Fungerer også som singleplayer om jeg ikke husker feil om man heller foretrekker det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er vel ikke som hverken MMO (WoW osv) eller ARPG (Diablo osv), men heller et survival rpg. Slik jeg har forstått det er det mer i samme sjanger som Rust, Ark, The Forest, DayZ, H1Z1, Hurtworld, 7 days to die osv osv. Er veldig spent på hvordan mottakelsen blir de neste ukene. Håper jeg blir positivt overrasket. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 https://www.twitch.tv/directory/game/Conan%20Exiles Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ser ut som det er som "alle" de andre early access survival spillene på steam Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Haha lol, 980ti for et spill som ser ut som et av de 60 millioner early acess survival spillene på steam Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Håper det skjermbilde er tatt med noen som bruker minimums kravet, for det så plastikk og kjipt ut, ikke faen som slik grafikk fortjener å kreve noe GTX970 og i hvertfall ikke noe 1070!!!! Lenke til kommentar
inside_450351 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det er som ARK og Rust og sånn.. Men den prisen.... 299 for et early access spill... det er litt vel ambisiøst vil jeg si for min del. Hvertfall hvis man sammenligner med ARK som ligger til 66kr (som forøvrig nok er en målrettet kampanje for å møte launchen til Conan - da tilbudet på ark startet i går) 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er vel lignende ARK Suvival Evolved. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Jeg liker konseptet og elsker Conan-universet. Startet med min storebrors Magnum-blader fra tidlig 90-tallet. Håper at de klarer å sette nok ressurser, kreativitet og kvalitetskontroll på det her til at det blir en GOTY-kandidat og dermed holdes i live med balansering, bugfikser og nytt innhold. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Tror de har prisa seg ut med299kr. burde vært 199. ser rimelig mediokert ut atm. Og begynner vel og bli rimelig mettet marked på survival spill. Spår en flopp. Burde gått for conan rpg ala Witcher. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 For å ikke nevne den tvilsomme praksisen at en veletablert spill utvikler i det hele tatt har early access. Dritt frima. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hold your horses, det ser flott ut og prisen er utmerket. Hadde skjønt klaging om det var normal AAA type priser, AKA 499,- 599 699,- Hvis folk klager på dette så er det bare gråting i mine øyner, 299,- for real? det er super billig. 7 Lenke til kommentar
G Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Svak dømmekraft hos Funcom? Hvorfor ikke sette PS4 foran Xbone? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Haha lol, 980ti for et spill som ser ut som et av de 60 millioner early acess survival spillene på steam Tror du må tørke av brillen, dette spillet har mye bedre grafikk en Rust, Ark, The forest osv. 4 Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Svak dømmekraft hos Funcom? Hvorfor ikke sette PS4 foran Xbone? Sony tillater ikke early access på PS4 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Det er som ARK og Rust og sånn.. Men den prisen.... 299 for et early access spill... det er litt vel ambisiøst vil jeg si for min del. Hvertfall hvis man sammenligner med ARK som ligger til 66kr (som forøvrig nok er en målrettet kampanje for å møte launchen til Conan - da tilbudet på ark startet i går) Ark kan jo rykke og reise i all den tid de har baller nok til å selge DLC til et spill som ikke engang er ute av early-access. Hvorfor Steam i det hele tatt tillater noe så absurd er beyond me. 2 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Har lest 0 om spillet. Er det MMO eller er det litt mer som Diablo 3-universet at man kan gå sammen en 3-7 personer så spille? Altså at serveren opprettes når man går i gang. Det er ARK Survival Evolved med mindre dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå