Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Greit at Clattenburg blåser og at målet derfor godkjennes osv, men blåser han ikke usaklig tidlig? Så vidt jeg kan se så blåser han mens Mignolet fortsatt står ved stolpen og dirigerer muren. Er det ikke normalt å vente til keeperen i det minste er ferdig med å sette opp muren? Kan ikke huske at dommeren venter. Som regel er keeperne alltid ferdige tidlige. Ja er forsåvidt greit det, er dommeren som bestemmer, og i tillegg når det blåses må jo Mignolet bare komme seg i posisjon, men bare stusser når man så tydelig ser at Mignolet står ved stolpen og styrer muren. Verken keeperen eller muren er klare når det skytes. Er det ikke fair av dommeren og vente 2 sekunder til i det minste keeperen er i posisjon? Mulig jeg husker feil, men brukte ikke De Gea også lang tid for noen kamper siden? Tror det var EL. Husker ikke hva dommeren gjorde. That being said så hadde jo Mignolet god tid. Når han rolig går tilbake til posisjonen sin så følger han ikke med engang og han er i ferd med å rope til spillerne sine. Hadde han fulgt med så hadde han sett løpet til Luiz og skuddet. Endret 31. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Mulig jeg husker feil, men brukte ikke De Gea også lang tid for noen kamper siden? Tror det var EL. Husker ikke hva dommeren gjorde. That being said så hadde jo Mignolet god tid. Når han rolig går tilbake til posisjonen sin så følger han ikke med engang og han er i ferd med å rope til spillerne sine. Hadde han fulgt med så hadde han sett løpet til Luiz og skuddet. Tok det så lang tid ift. normalt nå da? La det være sagt at jeg på ingen måte forsvarer Mignolet her, det er hans jobb og følge med, men synes kanskje Clattenburg var i overkant ivrig også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Vanligvis kommer jo keeper seg i posisjon når motspiller gjør seg klar til å skyte. Her ble de jo lurt av hvem som tok frisparket, og han fikk derfor aldri kommet seg i posisjon. Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 20 min igjen, blir det noen vinner i denne kampen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Mané <3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Uff, tenker Mane scorer her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Er faen meg ikke mulig Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Mané <3 Matip <3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Liverpool får straffe i mot seg! Er sola blå?? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Costa!! Hvorfor tar u straffer!!? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hahah.. nå vinner Liverpool Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Klar straffe, men det var jo teatralsk nok fra Costa hvertfall. Nesten greit at det ble redning bare på grunn av stupet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hva skal man si om Mignolet? Snakk om himmel og helvete Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Der gjorde han nå opp for seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Mané <3 Matip <3 Mignolet <3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Liverpool får straffe i mot seg! Er sola blå?? Yes! Hvilken tidssone er du i? Helt mørkt i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå