Tunky Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Anfield 31.01.17 kl 21.00 BT Sports / TV2 Sport Premium Skader Liverpool: Gruijc, Ejaria, Ings, (Lallana), (Clyne), (Mane) - Clyne og Lallana har vært småskadet, mens Mane kommer rett fra Afrika. Skader Chelsea: Ingen kjente skader. Gjetter på lagoppstillinger: Mignolet Clyne - Matip - Lovren - Milner Lallana - Henderson - Wijnaldum Origi - Firmino - Coutinho VS Hazard - Costa - Pedro Alonso - Matic - Kante - Moses Luiz - Cahill - Azpi Courtois Jeg HÅPER at Lallana får spille på midten. Can er helt tom for selvtillit, og må benkes. Origi eller Sturridge kan komme inn på topp/ving. Chelsea har vel stilt som laget over i mange kamper, men Willian kan vel eventuelt ta Pedro sin plass? Jeg tror Chelsea tar denne. De har vært sinnssykt gode etter Conte fant ut av det taktiske i høst, og Liverpool har vært nesten tilsvarende dårlige etter nyttår. Toppkamper er likevel åpne, og Liverpool under Klopp har vanligvis klart seg greit mot de antatt beste lagene. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Lurer på om jeg vil ha Cesc på midten, slik at han kan sende avgårde noen deilige stikkere til Costa. Endret 31. januar 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Vi er klare favoritter, men er det en kamp som kan sette bål under føttene på Liverpool, så er det vel denne. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Da bruker du "legg til favoritt"-knappen. Endret 31. januar 2017 av mobile999 3 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Blir en spennende kamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Grugleder meg. Mest gru Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Gruer meg fullt og helt. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Kommer til å bli så kjipt å se Chelsea valse over Liverpool på Anfield. Faktisk en av de ytterst få gangene jeg ikke gleder meg til kamp 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Can starter, Mané på benken Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Chelsea team to play Liverpool... Thibaut Courtois; Cesar Azpilicueta, David Luiz, Gary Cahill ©; Victor Moses, N'Golo Kanté, Matic, Marcos Alonso; Willian, Diego Costa, Eden Hazard. Subs: Begovic, Terry, Zouma, Chalobah, Fabregas, Pedro, Batshuayi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Ugh. Can. Får håpe han er tent, men ikke overtent, og at han har selvtillit nå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Overraskende dypt Chelsea i starten. Hadde forventet at de skal ligge lavt, men dette var voldsomt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det er jo i og for seg ikke overraskende, de har vel sett hva som fungerer godt mot Liverpool. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Der var Costa i gang med opptaksprøven til teaterhøgskolen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Overraskende dypt Chelsea i starten. Hadde forventet at de skal ligge lavt, men dette var voldsomt. Conte er jo en relativt kynisk manager. Leder ligaen komfortabelt selv med uavgjort så hvorfor risikere tap? Ingen grunn til å stå høyt og gi Liverpool mye rom som de er gode til å utnytte, spesielt på Anfield. Riktig utgangspunkt av Conte og Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Liverpool spiller bra for første gang i 2017! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Overraskende dypt Chelsea i starten. Hadde forventet at de skal ligge lavt, men dette var voldsomt. Conte er jo en relativt kynisk manager. Leder ligaen komfortabelt selv med uavgjort så hvorfor risikere tap? Ingen grunn til å stå høyt og gi Liverpool mye rom som de er gode til å utnytte, spesielt på Anfield. Riktig utgangspunkt av Conte og Chelsea. Joda, absolutt enig i det og det er forventet. Bare ikke i like stor grad som de første ti. Liverpool har åpnet bra. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Liverpool spiller bra for første gang i 2017! Desto mer skuffende å se hvor dårlige Liverpool kan være uten tenning og når de ikke tar motstanderen på alvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå