Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ledig sitteplass i skogen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ja, noen ganger kan man bli takknemlig over å finne en slik etter å ha gått noen km. Har mine erfaringer der selv om stuene i Nordmarka stort sett ligger i passe avstand for en vandring. Ikke mitt problem lenger da jeg beveger meg sittende i marka nå. Funker greit grunnet skrå kameravinkel. Steinen nede ved ramma kanskje noe vel mye blikkfang grunnet plassering. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Ja, noen ganger kan man bli takknemlig over å finne en slik etter å ha gått noen km. Har mine erfaringer der selv om stuene i Nordmarka stort sett ligger i passe avstand for en vandring. Ikke mitt problem lenger da jeg beveger meg sittende i marka nå. Funker greit grunnet skrå kameravinkel. Steinen nede ved ramma kanskje noe vel mye blikkfang grunnet plassering. Roar Takk for dine kommentarer - liker Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Hei, Torhild. Et koselig bilde ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2017 Hei, Torhild. Et koselig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Takk takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Ja, alltid velkomne disse benkene! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2017 Ja, alltid velkomne disse benkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg