akelbo Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Humble-butikken gir bort det aller første X-Com-spillet.Akkurat nå kan du skaffe deg et lite stykke spillhistorie helt gratis Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Tør nesten ikke tenke på hvor mange timer jeg spilte dette på min Amiga :O 2 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 ikke jeg heller. men spillte det på min fars 386 25mhz. Fortsatt det beste xcom spillet på mange måter. Alle soldater blir generert forskjellig. Du har time units i steden for 2action points. Du har ammo clips. Dette spillet i firaxis xcom2 drakt og litt beefa opp story hadde vært det ultimate. 2 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Her er det bare å hente før tilbudet går ut! En perle og klassiker! Mer eller mindre alt stemmer her og spillet har "stjålet" mange timer fra meg og kommer nok til å stjele flere. Hadde det fra før av, men har tipset ett par venner. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) De nye X-Com spillene er bare en blek kopi av dette strategi spillet, som alt annet av spill siste 10 årene +- ble de kraftig forenklet (det har bedret seg noe, mest takket være indie spill\kickstarter) å man har lagt til mer Action å tatt bort mye av strategi delen fra originalen (mangler bare quick time event for å kranse kaken).Å de enkle men ak så effektive lydeffektene fra originalen! , så last heller ned dette å nyt et skikkelig strategi spill som ikke er runnet ved å sette på autopilot!. Så klart merker det grafiske grensesnittet tidens tann, men selve spillet er fortsatt bedre en de håpløse ny-versjoenene (selv om jeg lenge hadde trua lenge). Dette er Mye bedre forsøk på en ny-versjon: http://store.steampowered.com/app/223830/ Endret 3. februar 2017 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå